Opdracht Volkskrant magazine

In deze opdracht had iedereen de mogelijkheid een onderwerp naar keuze te kiezen. Het onderwerp moest geschikt zijn om in Volkskrant Magazine te plaatsen.
Ik heb een vriendin gefotografeerd, zij heeft in het verleden last gehad van psychische klachten. 2 jaar geleden ontmoette ik haar op dat moment ging het met mijzelf niet helemaal goed en zaten we in hetzelfde schuitje. Naar aanleiding van een brief van haar uit augustus dit jaar waarin ze aanfgaf dat ze het leuk zou vinden als ik haar zou fotograferen belde ik haar vorige week op. Ik vind haar inspirerend en wilde een portret van haar maken.
Actueel in dit onderwerp is de weinige aandacht die besteeds wordt aan het psychische welzijn van de mens in de hedendaagse maatschappij. Ik wil daar wel aandacht aan besteden door het onderwerp te reduceren tot 1 persoon.

No comments:

Waves that came from Ternate

  The waves that came from Ternate