Smsjes aan en van mij

Ted: We zijn naar mn favourit fotograaf Guy Bourdin geweest in fotomuseum van Antwerpen x WOW
Revka: Hey Saar ben dit weekend toch niet in Adam, we kunnen wel een andere keer afspreken. Veel plezier en succes iig x Revka
Mia: Starfuck modeshow is 5 nov in de player kun je dan komen lopen ? Heb een speciale rol voor je ! Het wordt heel leuk ( en een repetitie dag ergens tussen) * mia
Revka: Hee wilde je nog bellen. Ga nu op vakantie, spreken we in september weer wat af. x revka
Revka: Hee hoe gaat het ? Met mij alles goed beetje druk met temtentamens. Misschien kunnen we binnenkort wat leuks gaan doen. Ik hoor het wel. x Revka
Ik: Hey we zitten op Samos en we willen morgen of overmorgen naar Ikaria is dichterbij jullie kunnen we daar morgen afspreken? Liefs van saar
Yasmine: Hee saro hoe is het gegaan donderdag?ik hoop dat het mee viel. Ik bel je nog over zondag t schijnt alleen kutweer te worden maar dan gaan we iets anders doen. x
Ik: Hi ik ben lekker buiten geniet van vrijheid hoop dat met jou ook alles goed gaat
Xxxxxx
saar

No comments:

Waves that came from Ternate

  The waves that came from Ternate